یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2025-03-02
کد خبر: 8149 |
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ |
10 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

ایرنابازار– حمیدرضا پوررجبعلی، مدیرعامل پلتفرم نمایش آنلاین فیلم و سریال «شیدا»، با اشاره به عزم جدی گروه مالی گردشگری نسبت به ورود به صنعت سرگرمی به ویژه حوزه نمایش خانگی از سال ۱۴۰۱ افزود: «بعد از بررسی‌های همه جانبه تصمیم به تاسیس یک رسانه فرهنگی در قالب پلتفرم نمایش خانگی گرفتیم که بعدتر تبدیل به […]

ایرنابازار– حمیدرضا پوررجبعلی، مدیرعامل پلتفرم نمایش آنلاین فیلم و سریال «شیدا»، با اشاره به عزم جدی گروه مالی گردشگری نسبت به ورود به صنعت سرگرمی به ویژه حوزه نمایش خانگی از سال ۱۴۰۱ افزود: «بعد از بررسی‌های همه جانبه تصمیم به تاسیس یک رسانه فرهنگی در قالب پلتفرم نمایش خانگی گرفتیم که بعدتر تبدیل به یک طرح کسب‌وکار جامع در حوزه سرگرمی شد.»

پوررجبعلی که سالها معاون سرمایه گذاری گروه مالی بوده تصریح کرد: «پلتفرم شیدا اولین گام در تکمیل این طرح کسب‌وکار است که به مرور با اضافه شدن بخش‌های موسیقی، کودک، ورزش و مستند، تحت عنوان مرکز سرگرمی شیدا به مخاطبان فارسی‌زبان داخل و خارج کشور عرضه خواهد شد.»

او با تاکید بر اینکه شیدا با استراتژی احترام به مخاطب وارد عرصه رقابت شده است، افزود: «این پلتفرم تلاش دارد با انتخاب صحیح فیلم‌نامه بر اساس مخاطب‌شناسی و اجرای درست در حین تولید، بهترین کیفیت ممکن را به مخاطب ارائه دهد.»
پوررجبعلی در ادامه گفت: «پلتفرم شیدا با مالکیت صد درصدی گروه مالی گردشگری و حمایت مالی این گروه، به عرصه رقابت گام نهاده و بی‌شک مسیر توسعه خود را طی خواهد کرد.» او به عنوان معاون سابق سرمایه‌گذاری گروه مالی گردشگری، اقتصادی کردن پروژه‌های تولید و پلتفرم شیدا را از اهداف اصلی خود در این پروژه عنوان کرد.»

همچنین گفت: «ورود به دنیای قصه‌گویی و روایت بدیع و نوآورانه قصه‌ها وجه تمایز شیداست. این مجموعه روزهای روشنی را در عرصه هنر و نمایش خانگی تجربه خواهد کرد.»

مدیرعامل شیدا در ادامه حضور فعال در سراسر کشور، جذب کاربران گسترده و همچنین توجه ویژه به فارسی‌زبانان خارج از کشور را از استراتژی‌های توسعه‌ای این پلتفرم دانست.
پوررجبعلی تاکید کرد: «ساخت آثاری در سطح بین‌المللی از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با کشورهای همسایه از دیگر راهبردهای شیداست.»

او گفت: سریال «آبان» اولین تولید پلتفرم شیداست که با رعایت استانداردها در حوزه فیلم‌نامه و کارگردانی، تلاش دارد ضمن روایت صحیح قصه، گره‌گشایی از ابعاد پنهان ماجرا را به مرور و همگام با مخاطب فهیم خود پیش ببرد.

پوررجبعلی توضیح داد: «این سریال در ۱۸ قسمت آماده پخش شده و هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰ در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.»

همچنین افزود: «پلتفرم شیدا از بُعد فنی و تجربه کاربری نیز با طراحی فیچرهای کاربردی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.»

مدیرعامل «شیدا» در آخر یادآور شد: «گروه مالی گردشگری با سابقه بیش از یک دهه حضور پرقدرت در صنایع مختلف، به لطف نیروی انسانی نخبه و مستعد خود، موفق به ورود به بسیاری از عرصه‌های صنعتی شده است.»

منبع:خبرگزاری ایرنا

منبع خبر ( ) است و تیتر24 در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8149 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  به زودی ...  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه تیتر24 مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیتر24 در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید